Gemeente Knokke-Heist
02 jun
Vrijdag 5 juni samen aperitieven met de buren?
🍹 Vrijdag 5 juni is het weer Stoep-eritief dus we nodigen iedereen in Knokke-Heist uit om een stoel buiten te zetten, iets lekkers uit te schenken en gezellig samen te komen met de mensen uit je straat. Het hoeft niet groots te zijn. Een drankje, een hapje en een babbeltje zijn al genoeg om van jouw straat een warmere buurt te maken.
Dus: zet die stoel buiten, nodig je buren uit en geniet samen van een gezellige avond.
Jij doet toch ook mee? 💛
PS: Wil je je buren persoonlijk uitnodigen? Dan kan je gratis uitnodigingskaartjes afhalen aan het Sociaal Huis.
#KHStoeperitief #WarmeBuurten
Dit bericht en de reacties erop zijn zichtbaar in 7 buurten en op het publiek inspraakplatform
1
16
2
Login om te reageren en alle reacties lezen
Aanmelden